Bestelling en bezorging

Heb je bij Mirona een item gevonden die aan je wensen voldoet? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je klaar met shoppen? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling.
Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Doorgaan”. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen. Klik vervolgens op de knop ‘Veilig afrekenen”.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Mirona neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén verzendkosten.*

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Mirona streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 20.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10 - 15 werkdagen.

IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een DHL, DPD of PostNL locatie (Bpost of Colis Privé voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt de bezorgdienst de zending terug naar ons magazijn en kan het enkel opnieuw besteld en verzonden worden. De kosten hiervan moeten door de klant worden betaald.

VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven. Als het pakket eenmaal naar een verkeerd adres is verzonden, kunnen wij dit niet meer veranderen en zullen wij het pakket retour gestuurd krijgen. Controleer daarom altijd of je adres correct is opgegeven.

VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten*. Mocht het het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat het pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft uw bestelling niet ontvangen - meldt dit zo spoedig mogelijk bij het postbedrijf. Het postbedrijf dienst een onderzoek op te starten en u te informeren over de uitkomsten van dit onderzoek. Bij vermissing dient het postbedrijf een bewijs van vermissing aan te leveren waarmee je het aankoopbedrag terug kunt vragen aan de vervoerder of via onze klantenservice.  

*Uitzondering op deze regel indien je gekozen hebt voor de verzekerde verzending optie in de winkelwagen. Bij schade, verlies of diefstal sturen wij in dit geval kosteloos een nieuw pakket.

VRAGEN?

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veel gestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.