Ruilen en retourneren

Retourbeleid

Als je verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, neem dan binnen 48 uur contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@mirona.nl of door het contactformulier onderaan deze pagina in te vullen. Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen.

Niet tevreden met je bestelling?

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst (volgens afleverdatum track en trace) aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn. 

Retourvoorwaarden en Richtlijnen

  • Alle te retourneren artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele verpakking.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze onderweg niet beschadigd raken.
  • Zorg ervoor dat het retourpakket wordt verzonden naar het adres op het retourformulier.
  • Kies altijd voor een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
  • Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

Retournering aanvragen

  • Stuur ons een e-mail of vul het onderstaande contactformulier in
  • Vraag het retourformulier aan
  • Stuur het ingevulde retourformulier met een foto van de producten die je terugstuurt naar info@mirona.nl
  • Zorg er na goedkeuring voor dat je retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
  • Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
  • Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
  • Stuur een e-mail met volginformatie (track en trace code) naar info@mirona.nl zodat wij uw retourzending kunnen volgen.
Wat kan niet geretourneerd worden?

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiëne en veiligheidsoverwegingen: ondergoed, bikini en badmode, make-up, haarstijlingsproducten, schoonheidsproducten e.d.

Weet je niet zeker of je jouw artikel kunt retourneren, vraag het dan gerust. 

Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid erg serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van onze klanten. Andere aanbieders van dit type producten hanteren deze regel ook.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Zoals hierboven al aangegeven zijn onze klanten verantwoordelijk voor het correct terugsturen van hun retouren. De kosten bedragen tussen de €15,00 en €28,00 per pakket, afhankelijk van je locatie en de bezorgdienst. Alle artikelen dienen geretourneerd te worden aan onze leveranciers in het buitenland. Wij raden u aan om uw retour met Track en Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.